تور تایلند

تور تایلند | تور ارزان تایلند | رزرو هتل تایلند 88808118

تور تایلند

تور تایلند | تور ارزان تایلند | رزرو هتل تایلند 88808118

دیزنی لند پاریس

سه شنبه, ۱ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۰۳ ب.ظ

دیزنی لند پاریس

این مکان مجموعه‌ای تفریحی می باشد که در شهرکی جدید در اطراف شهر پاریس به نام مارن لا والاه واقع شده است و در سال 1992 افتتاح شده است. این مجموعه در سی و دو کیلومتری مرکز شهر پاریس قرار دارد و در کنار دیزنی لند توکیو دومین دیزنی‌لند خارج از آمریکا می باشد. این پارک دردو قسمت دیزنی‌لند و استودیوی دیزنی ساخته شده است در قسمت استودیودی دیزنی فیلم‌های انیمیشن با استانداردهای کمپانی دیزنی تولید می‌شود و در قسمت دیزنی‌لند، دنیای بازی بچه‌ها، مجموعه‌ای از فعالیت‌های مختلف، بازی، سرگرمی، فروشگاه های متعدد برای فروش اجناس با مارک و اشکال شخصیت‌های دیزنی‌ ساخته شده اند.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان درباره تور اروپا  و تور فرانسه  با ما تماس حاصل فرمائید.سپید گشت ۸۸۸۰۸۱۱۸

دیزنی لند پاریس
دیزنی لند پاریس

سازه هایی که در این پارک میبینید همگی راوی داستان های خیالی فیلم‌های دیزنی هستند. تمام بازی‌های مختلف پارک همگی به مرکز پارک متصل هستند که آن خیابان اصلی دیزنی‌لند است، در این خیابان در ساعاتی مشخص، شخصیت‌های کارتون‌های دیزنی همراه با موسیقی برنامه های شادی دارند.

دیزنی لند پاریس
دیزنی لند پاریس

معمولا"دیزنی لند از ساعت 08:00 صبح تا 10:00 شب در دسترس عموم قرار داشته و بلیت ورودیه یک روزهء آن برای بزرگسالان حدود 75 یورو است که با داشتن کارت های اعتباری مترو می توانید از تخفیف 15 یورویی بهره مند شوید.البته بلیت های دو،سه و چهار روزه نیز برای بازدید گردشگران در نظر گرفته شده است. میلیون ها گردشگر هر سال برای بازدید و بهره مندی از امکانات کامل این مجتمع گردشگری به پاریس سفر می کنند.

دیزنی لند پاریس
دیزنی لند پاریس

در پارک تفریحی دیزنی‌لند بازیگرانی واقعی نقش شخصیت‌های انیمیشنی فیلم‌ها را از جمله سفید برفی، آلیس در سرزمین عجایب و تینکربل برعهده‌ دارند. برای بازی در نقش شخصیت‌های پرنسس دیزنی در پارک تفریحی دیزنی‌لند فرد بازیگر باید از هیکل بدنی مناسب، سن مشخص و خلق خوی خوب برخوردار باشد. این پرنسس‌های دیزنی باید فرایند شنوایی بسیار بلند و خاصی را پشت سر بگذارد. ابتدا دختران را مورد آزمایش قرار می‌دهند تا ببینند به صورت بالقوه می‌تواند شبیه شخصیت باشد و بعد آزمون‌های خاصی از قبیل بازیگری و مصاحبه را انجام می‌دهند.

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید. جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان درباره تور اروپا  و تور فرانسه  با ما تماس حاصل فرمائید. همین حالا با ما تماس بگیرید. ۸۸۸۰۸۱۱۸

منبع

دیزنی لند پاریس


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۱
ندا احمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی