تور تایلند

تور تایلند | تور ارزان تایلند | رزرو هتل تایلند 88808118

تور تایلند

تور تایلند | تور ارزان تایلند | رزرو هتل تایلند 88808118

هتل مارتی استانبول

جمعه, ۱۱ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۱۴ ق.ظ

هتل مارتی استانبول

هتل مارتی استانبول Marti Istanbul Hotel جز هتل های ۵ ستاره استانبول است.

در مرکز استانبول اقامت کنید. این هتل لوکس در مرکز استانبول واقع شده و تا میدان تقسیم ۶۰۰ متر فاصله دارد و یک هتل محبوب در بین گردشگران می باشد. هتل مارتی استانبول دکوراسیونی داخلی شیکی دارد و اتاق های آن دارای سرویس ایتنرنت بی سیم هستند . هتل دارای باشگاه ورزشی و سونا و حمام ترکی است . اتاق های هتل مارتی استانبول توسط طراحان معروفی طراحی شده اند. در تمام اتاق ها تلویزیون و میز کار وجود دارد و تمام اتاق ها دارای حمام مجهز با کاشی ها سرامیک کاری های زیبا با وان حمام هستند. Mixo تراس هتل توسط Zeynep Fadillioglu طراحی شده و فضایی آرام دارد و موسیقی در آن پخش می شود و همچنین مشرف به مناظر زیبای از بسفر و دریای مرمره می باشد. رستوران و بار Mixo در طبقه ی همکف هتل هستند و فضایی دنج دارند و انواع غذاهای بین المللی و ترکی و انواع نوشیدنی و هم چنین یک صبحانه ی بی نظیر در این رستوران و بار سرومی شود. مرکز نمایشگاهی Lutfi Kirdar تا این هتل ۱ کیلومتر و خیابان استقلال تا هتل ۱۵ دقیقه فاصله دارد. در اطراف هتل مارتی استانبول کافه رستوران های مختلف و همچنین بار و مراکز خرید استانبول واقع شده اند. هتل تا فردودگاه آتاتورک ۲۰ کیلومتر فاصله دارد. منطقه بی اغلو یک انتخاب عالی برای گردشگرانی است که به غذاهای رنگارنگ و خرید کردن علاقه دارند. کارکنان هتل می توانند به زبان شما صحبت کنند.

برای رزرو هتل مارتی استانبول و کسب اطلاعات بیشتر در مورد تور استانبول و تور ترکیه با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. کارشناسان ما با لبخند پاسخگوی شما عزیزان هستند.

هتل مارتی استانبول

هتل مارتی استانبول

اقامت در این هتل دسترسی به نقاط مختلف شهر را آسان می کند. میدان تقسیم و گالری هنری تقسیم و مرکز فرهنگی هنری , Akbank در نزدیکی این هتل می باشند. بهترین امکانات و خدمات در این هتل در اختیار میهمانان هتل قرار می گیرد تا اقامتی آرام داشته باشند. هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اینترنت بی سیم و امکانات ویژه معلولین می باشد. این هتل ۱۱ طبقه دارای ۲۷۰ اتاق است. اتاق ها مجهز به سیستم تهویه و سیستم گرمایشی هستند و سیگار کشیدن در برخی از اتاق های هتل ممنوع است. میهمانان هتل می توانند از امکانات تفریحی هتل مثل باشگاه ورزشی و سونا و ماساژ استفاده کنند و اقامتی خوش در این هتل داشته باشند. هتل موقعیت مکانی خوبی دارد و اقامت در آن دسترسی به نقاط مختلف شهر را آسان می کند.

دیگر هتل های استانبول را در این لینک مشاهده کنید.

 

امکانات هتل مارتی استانبول

  • امکانات تفریحی: سونا، ، ماساژ، باشگاه ورزشی، آبگرم، حمام
  • غذا و نوشیدنی: رستوران و بار، امکان صرف صبحانه در اتاق
  • اینترنت : هتل دارای سرویس اینترنت بی سیم می باشد. .
  • پارکینگ: هتل دارای پارکینگ است و استفاده از پارکینگ هتل نیازی به رزرو ندارد.
  • خدمات: سرویس اتاق ها، ترانسفر فرودگاهی، صرافخانه،کرایه اتومبیل، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تور، دربان، سالن کنفرانس، فروشگاه ، فکس و کپی، پرستار کودک ، سیستم گرمایشی، رختشورخانه، اتوشویی، مرکز تجاری، حمل چمدان ها، سیستم امنیتی، اتاق هایی که سیگار کشیدن در آن ها ممنوع است، آسانسور، امکانات ویژه معلولین، سوئیت خانوادگی ، سیستم گرمایشی، سیگار کشیدن در تمام محوطه های هتل ممنوع است.
  • زبان: ترکی – انگلیسی – فیلیپینی – آلمانی – فرانسوی – عربی – آذربایجانی
هتل مارتی استانبول

هتل مارتی استانبول

اطلاعات مهم در خصوص رزرو هتل مارتی استانبول

ساعت تحویل اتاق : ۱۴:۰۰

ساعت تخلیه اتاق ها : ۱۲:۰۰

هزینه استفاده از سرویس ترانسفر فرودگاهی ۱۱۲ یورو می باشد.

هزینه صرف صبحان اگر با هزینه اتاق ها محاسبه نشده باشد ۵۰ یورو است.

هتل تا فرودگاه ۲۰ کیلومتر فاصله دارد.

تعداد اتاق ها: ۲۷۰

تعداد طبقات:۱۱

تعداد بار: ۳

تعداد رستوران: ۲

هزینه استفاده از پارکینگ برای هر روز ۱۰ یورو می باشد.

هتل در سال ۲۰۱۲ ساخته شده است.

کودکان و تخت اضافه : استفاده از تخت های موجود در اتاق برای کودکان زیر ۶ سال رایگان است. استفاده از تخت اضافه برای کودکان ۷ تا ۱۲ سال ۳۰ یورو است. هزینه استفاده از تخت اضافه برای بزرگسالان ۶۰ یورو است. استفاده از تخت مخصوص کودک برای کودکان زیر ۲ سال رایگان است. در هر اتاق امکان وجود یک تخت اضافه / تخت مخصوص کودک وجود دارد. برای استفاده از تخت اضافه و یا تخت مخصوص کودک باید از قبل با مدیریت هماهنگ کرد. هزینه های اضافی با هزینه کلی محاسبه نمی شوند و باید به طور جداگانه محاسبه شوند.

میهمانان هتل می توانند با پرداخت هزینه اضافه حیوانات خود را وارد هتل کنند.

تمامی اطلاعات این هتل از دو وب سایت معتبر Booking و Agoda جمع آوری و تقدیم شما عزیزان شده است.

هتل مارتی استانبول

هتل مارتی استانبول

آدرس و تلفن هتل مارتی استانبول

  • Address: Abdulhakhamit Cad., No: 25/B, Taksim, Beyoglu, 34435 Istanbul, Turkey
  • Phone: +90 212 987 4000

 

برای رزرو هتل مارتی استانبول و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. کارشناسان ما با لبخند پاسخگوی شما عزیزان هستند.

منبع

هتل مارتی استانبول

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۱
ندا احمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی