تور تایلند

تور تایلند | تور ارزان تایلند | رزرو هتل تایلند 88808118

تور تایلند

تور تایلند | تور ارزان تایلند | رزرو هتل تایلند 88808118

۱۷ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

تاریخچه استرالیا

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۱۳ ب.ظ

تاریخچه استرالیا

کاشفان اروپایی متعددی به استرالیا آمده اند. یک مرد هلندی به نام Willem Janszoon اولین خارجی بود که در سال 1606 در خاک استرالیا فرود آمد. معروف ترین این کاشفان Abel Tasman هلندی بود که که در سال 1642 برای اولین بار جزیره ی بزرگ سواحل جنوبی استرالیا را کشف کرد. نام امروزی این جزیره Tasmania. است.کاپیتان James Cook در سال 1770 در حخلیج Botany فرود آمد و سرنوشت این سرزمین رابرای همیشه تغییر داد. زمانی که او و مردانش وارد خاک استرالیا شدند ، با یک شیوه ی زندگی بومی که به 40000 سال پیش باز می گشت مواجه شدند. Arthur Phillipاولین فرمانداری بود که دستور به ایجاد روابط مثبت با مردم محلی داد. اگر چه با وجود کینه توزی ها و سوظن هااین بیش از حد خوش بینانه بود. اولین مهاجران اروپایی با بی رحمی با این جمعیت بومی رفتار می کردند که باعث سیاست های نژادپرستانه و بی رحمانه از طرف دولت های دیگر شد. هنوز هم تنش هایی بین استرالیا و حافظان شیوه ی زندگی بومی وجود دارد.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان درباره استرالیا ، تور اروپا با ما تماس حاصل فرمائید. ما با لبخند پاسخگو شما عزیزان هستیم.سپید گشت  ۸۸۸۰۸۱۱۸

تاریخچه استرالیا
تاریخچه استرالیا

بعد از ورود کاپیتان کوک استرالیا مستعمره ی بریتانیا شد . در ان زمان مهاجران و گردشگرانی هم از اروپا به این کشور آمدند واسترالیا وارد دوران طلایی دهه 1850 شد. اقتصاد رشد کرد. تقریبا در سال 1880 دیگر تمام مردم استرالیت دراسترالیا متولد و بزرگ می شدند و این خود منجر به ایجاد یک حس ملی گرایی می شد.استرالیا تحت تاثیر جنگ جهانی و همچنین رکود اقتصادی بوده است اما همچنان به رشد و توسعه خود ادامه داده است. وضع حقوق مدنی و مجموعه ای از اصلاحات اقتصادی همه به رشد این کشور به عنوان یک قدرت بین المللی و داخلی کمک کرد. در سال 2008 نخست وزیر رسما از بومی ها به خاط درد و رنج گذشته عذرخواهی کرد و این باعث آشتی نژادی شد.

تاریخچه استرالیا
تاریخچه استرالیا

استرالیا یک سلطنت مشروطه دارد. ملکه الیزابت دوم پادشاه فعلی این کشور است. در سال 2010 برای اولین بار یک زن نخست وزیر این کشور شد. جولیا گلارد به پیروزی حزب کارگر در انتخابات کمک کرد.

فرهنگ استرالیا

مذهب، 27% از مردم استرالیا کاتولیک رومی و 21% از ان ها پروتستان هستند. اقلیت هایی هم از مذاهب دیگر در این کشور زندگی می کنند.

کنوانسیون های اجتماعی، معمولا هنگام ملاقات با شخصی دست دادن معمول و رایج است. در جلسات اداری و مناسبت های خاص و رستوران های خاص باید حتما لباس رسمی پوشید. سیگار کشیدن در بیشتر رستوران ها ممنوع است.

تاریخچه استرالیا
تاریخچه استرالیا

زبان،  زبان رسمی در این کشور انگلیسی است. زبان های دیگری هم مثل ایتالیایی و آلمانی و ویتنامی و چینی در مناطق بومی صحبت می شود.

منبع

تاریخچه استرالیا

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید.جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان درباره استرالیا، تور اروپا با ما تماس حاصل فرمائید. ما با لبخند پاسخگو شما عزیزان هستیم.سپید گشت  ۸۸۸۰۸۱۱۸

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۹:۱۳
ندا احمدی

تاریخچه ارمنستان

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۰۷ ب.ظ

تاریخچه ارمنستان

قبل از آن که ارمنستان در سال 114 قبل از میلاد به امپراطوری روم ملحق شود، امپراطوری ارمنستان از دریای خزر در شرق تا دریای مدیترانه درغرب امتداد داشت. ارمنستان اولین کشوری بود که در قرن پنجم مسیحیت را پذیرفت و الفبایی که در آن زمان در کلیساها استفاده می شد امروزه هم توسعه یافته و استفاده می شود. متحد شدن ارمنستان با امپراطوری سلجوقی ترکی منجر به شروع موج اول مهاجرت و آغاز دیاسپورای ارمنی بود.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان درباره تور ارمنستان و تور اروپا با ما تماس حاصل فرمائید. ما با لبخند پاسخگوی شما عزیزان هستیم.سپید گشت ۸۸۸۰۸۱۱۸

تاریخچه ارمنستان
تاریخچه ارمنستان

پیشرفت Mamluk در این منطقه به این دوره از استقلال نسبی پایان داد. بعد از آن که ارمنستان باعث کشمکش بین سلسله ی صفویه ایران و ترک ها شد، ترکان عثمانی از مملوکان حمایت می کردند.در آغاز قرن 19 روس ها توانستند کنترل این منطقه را به دست بگیرند.در سال 1915 صدها نفر از مردم ارمنستان توسط ترک ها قتل عام شدند و نهزارن نفر مجبور به فرار و یا تبعید شدند و ارمنستان موضوع اولین نسل کشی در قرن 20 شد.بعد از پیروزی Bolshevik در جنگ داخلی روسیه، ارمنستان به عنوان فدرال جمهوری قفقاز شوروی با گرجستان و آذربایجان یکی شد و بعد ها یکی از سه منطقه ی جمهوری شوروی شد. استالین برای ایجاد سه جمهوری شوروی از آذربایجان، ارمنستان و گرجستان بسیار تلاش کرد.

در دسامبر 1998 یک زلزله ی عظیم منجر به نابودی بخش زیادی از پایتخت شد و هزاران نفر جان خود را از دست دادند. در طول سال های بعد روند بازسازی باعث رشد جنبش های مخالف شد و این منجر به انتخاب Levon Ter-Petrossian، رهبر جنبش ملی ارمنستان به عنوان رییس شورای عالی ارمنستان در ماه مه 1990 شد.او بعدها رییس جمهور ارمنستان شد. در 23 سپتامبر 1191 استقلال ارمنستان به طور رسمی اعلام شد و منجر به کودتاهایی در مسکو شد که شکست خوردند.ارمنستان و آذربایجان منافع مشترکی برای ایجاد رابطه ی کاری مناسب با هم داشتند. روابط دیپلماتیک بین ترکیه( متحد اصلی آذربایجان) و و ارمنستان در سال 1992 قطع شد.

تاریخچه ارمنستان
تاریخچه ارمنستان

فرهنگ در ارمنستان

مذهب _ 94% از مردم ارمنستان از مسیحی هلی کاتولیک و پروتستان و ارتودوکس های روسی هستند. ارمنستان قدیمی ترین ملتی است در دنیا است که مسیحیت را پذیرفته است.

کنوانسیون های اجتماعی : مردم ارمنستان مردمانی مهمان نواز و سخاوتمند هستن. معمولا در میهمانی ها برای میزبان یک هدیه کوچک مثل گل و یا شکلات برده می شود. دست دادن در هنگام ملاقات های رسمی مرسوم است. معمولا بیشتر مکالمات در بین مردم ارمنستان با موضوعات سیاسی است اما بهتر است از ابراز نظرات به طور صریح خوددداری شود. زن ها در ارمنستان می توانند به سبک غربی ها لباس بپوشند. اما بهتر است گردشگران در شیوه ی لباس پوشیدن خود دقت کنند.

زبان_ ارمنستانی و روسی از زبان هایی است که در ارمنستان صحبت می شود. 56,000 نفر کرد در ارمنستان زندگی می کنند و کردی هم از زبان هایی است که در این کشور صحبت می شود.

منبع

تاریخچه ارمنستان

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید. در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی در خصوص سفر به کشور ارمنستان، تور اروپا با ما تماس بگیرید.
آژانس مسافرتی سپید گشت ۸۸۸۰۸۱۱۸

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۹:۰۷
ندا احمدی

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۱۴ ب.ظ

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

هتل تایتانیک پورت باقرکوی Titanic Port Bakirkoy Hotel جز هتل های ۵ ستاره استانبول است. با اقامت در این هتل همچون سلبریتی ها و افراد مشهور از امکانات در سطح بالای جهانی استفاده کنید. هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول تا فرودگاه آتاتورک ۸ کیلومتر فاصله دارد و در نزدیکی مراکز خرید استانبول ، نظیر Capacity و Carousel در منطقه ی باقرکوی می باشد. این هتل ۵ ستاره دارای امکانات آبگرم و آب درمانی می باشد. اتاق های بزرگ و مدرن این هتل مشرف به دریای مرمره و خلیج Atakoy هستند. اتاق ها با آثار هنری چوبی از هنرمندان داخلی تزیین شده اند. تمام اتاق ها دارای حمام هایی لوکس مرمری هستند. در رستوران Alesta هتل غذاهای سنتی ترکی سرو می شود. در کافه رستوران هم در کنار پخش موسیقی شیرینی ها و کیک های ایتالیایی سرو می شود. در بار Compass می توان مناظر زیبایی از افق استانبول را تماشا کرد. همانطور که گفته شد هتل دارای امکانات آبگرم و آب درمانی و همچنین اتاق ماساژ می باشد. هتل دارای استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی مجهز و حمام ترکی و سونا هم می باشد. باقرکوی یک محل اقامت عالی برای کسانی است که به غذا ها و تاریخ ترکیه علاقه دارند.

برای رزرو هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول و کسب اطلاعات بیشتر در مورد تور استانبول و تور ترکیه با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. کارشناسان ما با لبخند پاسخگوی شما عزیزان هستند.

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

کارکنان هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول در تلاشند تا با ارائه بهترین امکانات و خدمات اقامتی فراموش نشدنی در این هتل برای گردشگران رقم بزنند. از بین امکانات برتر هتل می توان به پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات ویژه معلولین، پارکینگ و سرویس اتاق ها اشاره کرد. در طول مدت اقامتتان می توانید از امکانات درجه یک این هتل لذت ببرید. اتاق ها مجهز به سیستم تهویه، دارای بار و میز کار و تلفن هستند. میهمانان هتل می توانند برای استراحت و آرامش بعد از یک روز طولانی به استخر و سونای هتل بروند و یا از باشگاه ورزشی هتل استفادکنند. این هتل یک انتخاب عالی برای اقامت در استانبول و داشتن تعطیلاتی فراموش نشدنی است.

دیگر هتل های استانبول را در این لینک مشاهده کنید.

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

امکانات هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

  • امکانات تفریحی در فضای باز : تراس
  • امکانات تفریحی: سونا، باشگاه ورزشی، آبگرم، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر پوشیده
  • غذا و نوشیدنی: رستوران ، امکان صرف صبحانه در اتاق، رستوران با منوی باز
  • اینترنت : هتل دارای سرویس اینترنت رایگان می باشد.
  • پارکینگ: استفاده از پارکینگ هتل رایگان است و نیازی به رزرو ندارد.
  • خدمات: سرویس اتاق ها، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافخانه، میز تور، خدمات بلیط، دربان، حمل چمدان ها ، رختشورخانه، اتوشویی، پرستار بچه، سالن کنفرانس، مرکز تجاری، فکس و کپی، سالن زیبایی، اتاق های وی آی پی، آسانسور، سیستم گرمایشی، اتاق هایی که سیگار کشیدن در آن ها ممنوع است، امکانات ویژه معلولین
هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

اطلاعات مهم در خصوص رزرو هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

ساعت تحویل اتاق : ۱۴:۰۰
ساعت تخلیه اتاق ها : ۱۲:۰۰
کودکان و تخت اضافه : استفاده از تخت های موجود در اتاق برای کودکان زیر ۶ سال رایگان است . هزینه استفاده از تخت اضافه برای هر شب ۳۰ یور می باشد. استفاده از تخت اضافه برای کودکان ۷ تا ۱۲ سال ۱۷ یورو می باشد. هزینه استفاده از تخت مخصوص کودک برای کودکان زیر ۲ سال رایگان است. استفاده از تخت های موجود در اتاق برای یک کودک اضافه زیر ۶ سال برای هر شب ۲۰ یورو هزینه دارد. در هر اتاق امکان وجود یک تخت اضافه / تخت مخصوص کودک وجود دارد. هزینه های اضافه با هزینه کلی محسوب نمی شوند و باید به طور جداگانه پرداخت شوند.
میهمانان هتل نمی توانند حیوانات خود را وارد هتل کنند.
رزرو بیش از ۹ اتاق دارای قوانین خاص خود می باشد و ممکن است امکانات بیشتری اعمال شود.
تمامی اطلاعات این هتل از دو وب سایت معتبر Booking و Agoda جمع آوری و تقدیم شما عزیزان شده است.

منبع

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

آدرس و تلفن هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

  • Address: Fişekhane Cd. No:3, 34140, Turkey
  • Phone:+90 212 413 7000
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۴ ، ۲۰:۱۴
ندا احمدی

هتل یورک سنگاپور

شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۰۴ ب.ظ

هتل یورک سنگاپور

York Hotel تا مرکز خرید Orchard فقط 5 دقیقه فاصله دارد. هتل دارای پارکینگ و استخر در فضای باز می باشد. اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه و مبله هستند. اتاق ه ادارای حمام مجهز هستند و در اتاق ها تلویزیون، قهوه ساز و یک بار کوچک هم وجوددارد دررستورانهتل انوع غذاهای آسیایی و غربی سرومی شود. فرودگاه بین المللی Changi تا این هتل 40 دقیقه فاصله دارد. کارکنان این هتل به زبان چینی، مالایی، اندونزیایی و انگلیسی صحبت می کنند.

برای رزرو هتل یورک سنگاپور ، تور مالزی دریافت اطلاعات بیشتر همین حالا با ما تماس بگیرید. منتظر شنیدن صدای شما هستیم. سپید گشت ۸۸۸۰۸۱۱۸

هتل یورک سنگاپور
هتل یورک سنگاپور

امکانات هتل یورک سنگاپور

استخر در فضای باز

امکانات تفریحی: باشگاه ورزشی

غذاونوشیدنی: رستوران، بار، امکان صرف صبحانه در اتاق، منوی ویزه افراد رژیمی

اینترنت: هتل دارای سرویس اینترنت می باشد.

پارکینگ: هزینه استفاده از پارکینگ هتل برای هر روز 45 دلار سنگاپور می باشد.

خدمات: پذیرش 24 ساعته، آسانسور، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، روزنامه، سالن برگزاری جلسات، فکس و کپی، ترانسفر فرودگاهی، امکانات ویژه معلولین، رختشورخانه، کرایه اتومبیل، صرافخانه، پرستار بچه، دربان، فکس و کپی، اتوشویی، سوئیت عروس، آرایشگاه، فروشگاه

هتل یورک سنگاپور
هتل یورک سنگاپور

قوانین هتل یورک سنگاپور

ساعت تحویل اتاق به گردشگران: از 14:00

ساعت تخلیه اتاق توسط گردشگران: تا 12:00

هزینه کنسل کردن اتاق ها: هزینه کنسل کردن اتاق با توجه به نوع اتاق رزرو شده تفاوت دارد.

کودکان و تخت اضافه: برای کودکان زیر 12 سال می توان بدون پرداخت هزینه از تخت های موجود در اتاق استفاده کرد. برای کودکان زیر 2 سال می توان بدون پرداخت هزینه از تخت مخصوص کودکان استفاده کرد. هزینه استفاده از تخت اضافه برای هر شب 60 دلار سنگاپور می باشد. در هر اتاق فقط امکان وجود یک تخت اضافه / تخت مخصوص کودک وجود دارد.

میهمانان هتل نمی توانند حیوانات خود را وارد هتل کنند.

برای مشاهده سایر هتل های سنگاپور و هتل های چهار ستاره سنگاپور کلیک بفرمایید.

منبع

هتل یورک سنگاپور

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۴ ، ۲۰:۰۴
ندا احمدی

هتل ویلیج کاتونگ سنگاپور

شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۵۷ ب.ظ

هتل ویلیج کاتونگ سنگاپور

Village Hotel Katong دارای استخر در فضای باز، رستوران و سرویس ترانسفر فرودگاهی می باشد. فاصله ی هتل تا فرودگاه 15 دقیقه است. هتل دارای سرویس اینترنت بی سیم می باشد. در نزدیکی این هتل چند مرکز خرید هم واقع شده است. اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه و دارای امکانات مدرن رفاهی هستند. تمام اتاق ها دارای حمام مجهز می باشند. میهمانان هتل می توانند برای صرف غذا به رستوران هتل بروند. کارکنان این هتل به زبان انگلیسی و چینی صحبت می کنند.

برای رزرو هتل ویلیج کاتونگ سنگاپور ، تور مالزی دریافت اطلاعات بیشتر همین حالا با ما تماس بگیرید. منتظر شنیدن صدای شما هستیم. سپید گشت ۸۸۸۰۸۱۱۸

هتل ویلیج کاتونگ سنگاپور
هتل ویلیج کاتونگ سنگاپور

امکانات  هتل ویلیج کاتونگ سنگاپور

استخر درفضای باز

امکانات تفریحی: باشگاه ورزشی

غذا و نوشیدنی: رستوران

اینترنت: هتل دارای سرویس اینترنت می باشد.

پارکینگ: می توان با پرداخت هزینه اضافه از پارکینگ هتل استفاده کرد.

خدمات: گشت شهری، پذیرش 24 ساعته، سوئیت خانوادگی، آسانسور، دستگاه خودپرداز، ترانسفر فرودگاهی، پرستار بچه، دربان، امکانات ویژه معلولین، سوئیت خانوادگی

هتل ویلیج کاتونگ سنگاپور
هتل ویلیج کاتونگ سنگاپور

قوانین  هتل ویلیج کاتونگ سنگاپور

ساعت تحویل اتاق به گردشگران: از 14:00

ساعت تخلیه اتاق توسط گردشگران: تا 12:00

هزینه کنسل کردن اتاق ها: هزینه کنسل کردن اتاق با توجه به نوع اتاق رزرو شده تفاوت دارد.

کودکان و تخت اضافه: برای کودکان زیر 12 سال می توان بدون پرداخت هزینه از تخت های موجود در اتاق استفاده کرد. هزینه استفاده از تخت اضافه برای هر شب 70 دلار سنگاپور می باشد. در هر اتاق فقط امکان وجود یک تخت اضافه / تخت مخصوص کودک وجود دارد.

میهمانان هتل نمی توانند حیوانات خود را وارد هتل کنند.

برای مشاهده سایر هتل های سنگاپور و هتل های چهار ستاره سنگاپور کلیک بفرمایید.

منبع

هتل ویلیج کاتونگ سنگاپور

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۴ ، ۱۹:۵۷
ندا احمدی

قوانین هتل وانگز سنگاپور

شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۴۸ ب.ظ

هتل وانگز سنگاپور

Wangz Hotel دکوراسیون اتاق های این هتل ترکیبی از مدرنیته و سنت می باشد. هتل در پشت بام دارای یک بار می باشد. خیابان Orchard تا این هتل 10 دقیقه فاصله دارد. محله ی چینی ها هم در نزیکی این هتل می باشد. اتاق های لوکس هتل دارای پنجره های بزرگ شیشه ای هستندو درآن ها تلویزیون وجود دارد. تمام اتاق ها دارای حمام مجهز می باشند. در رستوران و بار هتل انواع غذاها ونوشیدنی های غربی سرو می شود. بار هتل مشرف به مناظر زیبایی از شهر می باشد. کارکنان این هتل به زبان انگلیسی صحبت می کنند.

برای رزرو هتل وانگز سنگاپور سنگاپور ، تور مالزی دریافت اطلاعات بیشتر همین حالا با ما تماس بگیرید. منتظر شنیدن صدای شما هستیم. سپید گشت ۸۸۸۰۸۱۱۸

هتل وانگز سنگاپور
هتل وانگز سنگاپور

امکانات هتل وانگز سنگاپور

امکانات تفریحی: باشگاه ورزشی

غذا و نوشیدنی: رستوران و بار

اینترنت: هتل دارای سرویس اینترنت می باشد.

پارکینگ: هزینه استفاده از پارکینگ برای هر روز 7 دلار سنگاپور می باشد.

خدمات: رختشورخانه، ترانسفر فرودگاهی، امکانات ویژه معلولین، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، فکس و کپی

هتل وانگز سنگاپور
هتل وانگز سنگاپور

قوانین هتل وانگز سنگاپور

ساعت تحویل اتاق به گردشگران: از 14:00

ساعت تخلیه اتاق توسط گردشگران: تا 12:00

هزینه کنسل کردن اتاق ها: هزینه کنسل کردن اتاق با توجه به نوع اتاق رزرو شده تفاوت دارد.

کودکان و تخت اضافه: برای کودکان زیر 5 سال می توان بدون پرداخت هزینه از تخت های موجود در اتاق استفاده کرد. در اتاق ها فضایی برای تخت اضافه وجود ندارد.

میهمانان هتل نمی توانند حیوانات خود را وارد هتل کنند.

برای مشاهده سایر هتل های سنگاپور و هتل های چهار ستاره سنگاپور کلیک بفرمایید.

 منبع

هتل وانگز سنگاپور

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۴ ، ۱۹:۴۸
ندا احمدی

هتل گرند مرکور روکسی سنگاپور

شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۳۹ ب.ظ

هتل گرند مرکور روکسی سنگاپور

Grand Mercure در کاتونگ واقع شده و دارای 5 رستوران و استخر درفضای باز و اتاق هایی شیک می باشد. هتل دارای سرویس ترانسفر فرودگاهی می باشد. اتاق های هتل دارای سرویس اینترنت هستند. این هتل تافرودگاه بین المللی Changi 15 دقیقه فاصله دارد. مرکز خرید Orchard وSuntec تا این هتل 10 دقیقه فاصله دارند. در اتاق های هتل تلویزیون و یک بارکوچک وجود دارد. تمام اتاق هادارای حمام مجهز می باشند. میهمانان هتل می توانند از تمام امکانات رفاهی و تفریحی هتل استفاده کنند. میهمانان هتل می توانند برای صرف غذا و نوشیدنی به رستوران و بار هتل بروند. کارکنان این هتل به زبان انگلیسی و چینی و مالایی صحبت می کنند.

برای رزرو هتل گرند مرکور روکسی سنگاپور ، تور مالزی دریافت اطلاعات بیشتر همین حالا با ما تماس بگیرید. منتظر شنیدن صدای شما هستیم. سپید گشت ۸۸۸۰۸۱۱۸

هتل گرند مرکور روکسی سنگاپور
هتل گرند مرکور روکسی سنگاپور

امکانات هتل گرند مرکور روکسی

استخر درفضای باز

امکانات تفریحی: باشگاه ورزشی، ماساژ، زمین گلف، زمین بازی مخصوص کودکان

غذا و نوشیدنی: رستوران و بار، امکان صرف صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژِیمی

اینترنت: هتل دارای سرویس اینترنت می باشد.

پارکینگ: می توان با پرداخت هزینه اضافه از پارکینگ هتل استفاده کرد.

خدمات: گشت شهری، پذیرش 24 ساعته، سوئیت خانوادگی، آسانسور، دستگاه خودپرداز، ترانسفر فرودگاهی، پرستار بچه، دربان، امکانات ویژه معلولین، سوئیت خانوادگی، محوطه مخصوص سیگار مشیدن

هتل گرند مرکور روکسی سنگاپور
هتل گرند مرکور روکسی سنگاپور

قوانین هتل گرند مرکور روکسی سنگاپور

ساعت تحویل اتاق به گردشگران: از 14:00

ساعت تخلیه اتاق توسط گردشگران: تا 12:00

هزینه کنسل کردن اتاق ها: هزینه کنسل کردن اتاق با توجه به نوع اتاق رزرو شده تفاوت دارد.

کودکان و تخت اضافه: برای کودکان زیر 12 سال می توان بدون پرداخت هزینه از تخت های موجود در اتاق استفاده کرد. برای کودکان زیر 2 سال می تواند بدون پرداخت هزینه اضافه از تخت مخصوص کودکان استفاده کرد. هزینه استفاده از تخت اضافه برای هر شب 60 دلار سنگاپور می باشد. در هر اتاق فقط امکان وجود یک تخت اضافه / تخت مخصوص کودک وجود دارد.

میهمانان هتل نمی توانند حیوانات خود را وارد هتل کنند.

برای مشاهده سایر هتل های سنگاپور و هتل های چهار ستاره سنگاپور کلیک بفرمایید.

منبع

هتل گرند مرکور روکسی سنگاپور

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۴ ، ۱۹:۳۹
ندا احمدی

هتل ریتز کارلتون استانبول

چهارشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۱۱ ب.ظ

هتل ریتز کارلتون استانبول

هتل ۵ ستاره ریتز کارلتون The Ritz-Carlton جز هتل های ۵ ستاره استانبول است ، در مرکز این شهر واقع شده و مشرف به بسفر می باشد. هتل ریتز کارلتون استانبول تا فرودگاه اصلی استانبول، فرودگاه آتاتورک ۳۰ دقیقه فاصله دارد. این هتل تا مناطق تاریخی و معروف مثل مسجد سلطان احمد استانبول ، کاخ توپکاپی ، مسجد آبی و بازار بزرگ فقط ۱۵ دقیقه فاصله دارد. به خاطر همین موقعیت مکانی عالی گردشگران زیادی که با تور ترکیه و تور استانبول به این شهر آمده اند، برای اقامت در استانبول این هتل را انتخاب می کنند. همچنین هتل ریتز کارلتون استانبول به مراکز خرید استانبول بسیار نزدیک است. این هتل دارای ۲۴۴ اتاق مدرن و مبله با دکوراسیونی شیک می باشد. تمام اتاق ها دارای مبلمانی لوکس و صندلی های مخمل در سالن نشیمن هستند. همچنین تمام اتاق ها دارای تلویزیون با کانال های چند زبانه هستند. میهمانان این هتل می توانند از تماشای مناظر زیبای بسفر لذت برند.

برای رزرو هتل ریتز کارلتون استانبول و کسب اطلاعات بیشتر در مورد تور استانبول با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. کارشناسان ما با لبخند پاسخگوی شما عزیزان هستند.

هتل ریتز کارلتون استانبول

هتل ریتز کارلتون استانبول

رستوران Lounge & Grill دارای منویی از غذاهای مدیترانه ای می باشد و انواع نوشیدنی ها در آن سرو می شود. در هر هفته ۵ بار یک گروه موسیقی در این هتل اجرا دارد. در رستوران هتل که مشرف به بسفر است غذاهای ترکی که با تازه ترین مواد اولیه تهیه شده اند، سرو می شود. این رستوران یک منوی ارگانیک هم دارد. هتل ریتز کارلتون استانبول دارای امکانات آبگرم و همچنین حمام ترکی می باشد. از امکانات ماساژ این هتل هم می توانید استفاده کنید. هتل ریتز کارلتون استانبول دارای یک استخر سرپوشیده که دارای ستون های بیرانس است و بر روی سقف آن آسمان استانبول نقاشی شده است. هتل دارای سه وان حمام داغ و دو اتاق آبگرم است. لژ Atelier برای صرف یک چای و یا دسر و نوشیدنی بسیار عالی است. Bleu Lounge & Grill در طول روز دارای فضایی آرام است و شب ها پر سرو صدا می شود. در Club Lounge در طبقه ی دوازدهم هم غذا و نوشیدنی سرو می شود. این کلاب دارای سرویس اینترنت هم می باشد. هتل دارای رستورانی با فضایی آرام و هم چنین باشگاه ورزشی و استخر و اتاق ماساژ و امکانات آبگرم و آب درمانی هم می باشد.

دیگر هتل های استانبول را در این لینک مشاهده کنید.

هتل ریتز کارلتون استانبول

هتل ریتز کارلتون استانبول

امکانات هتل ریتز کارلتون استانبول

  • امکانات تفریحی در فضای باز : تراس
  • امکانات تفریحی: سونا، باشگاه ورزشی، آبگرم، ماساژ، وان آب داغ، حمام ترکی، استخر سر پوشیده
  • غذا و نوشیدنی: رستوران و بار، رستوران به سبک بوفه، امکان صرف صبحانه در اتاق
  • اینترنت: هتل دارای سرویس اینترنت رایگان می باشد.
  • پارکینگ: استفاده از پارکینگ هتل رایگان است و نیازی به رزرو ندارد.
  • خدمات: سرویس اتاق ها ، گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته، صراف خانه، میز تور، خدمات بلیط، دربان، حمل چمدان ها ، پرستار بچه، خشکشویی، اتوشویی، سالن کنفرانس، مرکز تجاری، روزنامه، اتاق هایی که در آن ها سیگار کشیدن ممنوع است، آسانسور، کرایه اتومبیل ، دستگاه خودپرداز، سالن زیبایی، فروشگاه، سوئیت عروس، اتاق های وی آی پی، روزنامه، سیستم امنیتی، امکانات ویژه معلوین، سیستم گرمایشی، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، اتاق های ضد آلرژی، اتاق های ضد صدا
  • کارکنان این هتل به زبان های ترکی، ایتالیایی، پرتغالی، اسپانیایی، انگلیسی و آلمانی صحبت می کنند.
هتل ریتز کارلتون استانبول

هتل ریتز کارلتون استانبول

اطلاعات مهم در خصوص رزرو هتل ریتز کارلتون استانبول

فاصله هتل تا فرودگاه ۱۰ کیلومتر است.
هتل دارای ۲۶۵ اتاق است.
ساعت تحویل اتاق : ۱۵:۰۰
ساعت تخلیه اتاق ها : ۱۲:۰۰
کودکان و تخت اضافه: استفاده از تخت های موجود در اتاق برای کودکان زیر ۱۳ سال رایگان است. هزینه استفاده از تخت اضافه برای هر شب ۵۰ یورو می باشد. در هر اتاق امکان وجود یک تخت اضافه / تخت مخصوص کودک وجود دارد. هزینه های اضافه با هزینه کلی محسوب نمی شوند و باید به طور جداگانه پرداخت شوند. برای استفاده از تخت اضافه و یا تخت کودک باید از قبل با مدیریت هماهنگ شود.
میهمانان هتل نمی توانند حیوانات خود را وارد هتل کنند.
رزرو بیش از ۹ اتاق دارای قوانین خاص خود می باشد و ممکن است امکانات بیشتری اعمال شود.
تمامی اطلاعات این هتل از دو وب سایت معتبر Booking و Agoda جمع آوری و تقدیم شما عزیزان شده است.

منبع

هتل ریتز کارلتون استانبول

آدرس و تلفن هتل ریتز کارلتون استانبول

  • Address: No:6, Süzer Plaza, 34367 İstanbul, Turkey
  • Phone:+90 212 334 4444
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۴ ، ۱۹:۱۱
ندا احمدی

هتل پارک اونیوو چانگی سنگاپور

چهارشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۰۴ ب.ظ

هتل پارک اونیوو چانگی سنگاپور

Park Avenue دارای استخردر فضای باز، باشگاه ورزشی مجهز و سرویس اینترنت بی سیم می باشد. مرکز خرید خرید چانگی سیتی تا هتل 10 دقیقه و فرودگاه بین المللی Changi تا هتل 15 دقیقه فاصله دارد. اتاق های هتل مبله و مجهز به سیستم تهویه هستند. تمام اتاق ها دارای حمام مجهز هستند و در اناق ها تلویزیون و قهوه ساز وجود دارد. میهمانان هتل می توانند از تمام امکانات تفریحی و رفاهی هتل استفاده کنندو برای استفاده از پارکینگ هتل باید هزینه جداگانه پرداخت کرد. در اطراف هتل رستوران های بین المللی واقع شده اند. کارکنان این هتل به زبان انگلیسی، چینی و مالایی صحبت می کنند.

برای رزرو هتل پارک اونیوو چانگی سنگاپور ، تور مالزی دریافت اطلاعات بیشتر همین حالا با ما تماس بگیرید. منتظر شنیدن صدای شما هستیم. سپید گشت ۸۸۸۰۸۱۱۸

هتل پارک اونیوو چانگی سنگاپور
هتل پارک اونیوو چانگی سنگاپور

امکانات هتل پارک اونیوو چانگی سنگاپور

استخر درفضای باز

امکانات تفریحی: باشگاه ورزشی

اینترنت: هتل دارای سرویس اینترنت می باشد.

خدمات: رختشورخانه، فکس و کپی، پذیرش 24 ساعته، اتوشویی، آسانسور، امکانات ویژه معلولین، سوئیت خانوادگی

هتل پارک اونیوو چانگی سنگاپور
هتل پارک اونیوو چانگی سنگاپور

قوانین هتل پارک اونیوو چانگی

ساعت تحویل اتاق به گردشگران: از 14:00

ساعت تخلیه اتاق توسط گردشگران: تا 12:00

هزینه کنسل کردن اتاق ها: هزینه کنسل کردن اتاق با توجه به نوع اتاق رزرو شده تفاوت دارد.

کودکان و تخت اضافه: برای کودکان زیر 12 سال می توان بدون پرداخت هزینه از تخت های موجود در اتاق استفاده کرد. برای کودکان زیر 2 سال می توان بدون پرداخت هزینه از تخت مخصوص کودکان استفاده کرد. در اتاق ها فضایی برای تخت اضافه وجود ندارد. در هر اتاق فقط امکان وجود یک تخت مخصوص کودک وجود دارد.

میهمانان هتل نمی توانند حیوانات خود را وارد هتل کنند.

برای مشاهده سایر هتل های سنگاپور و هتل های چهار ستاره سنگاپور کلیک بفرمایید.

منبع

هتل پارک اونیوو چانگی سنگاپور

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۴ ، ۱۹:۰۴
ندا احمدی

هتل کاپری فراسر چانگی سیتی سنگاپور

چهارشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۵۷ ب.ظ

هتل کاپری فراسر چانگی سیتی سنگاپور

Capri by Fraser در قلب مرکز تجاری Changi واقع شده و تا فرودگاه بین المللی Changi 5 دقیقه فاصله دارد. هتل دارای سرویس اینترنت بی سیم، ترانسفر فرودگاهی و استخر در فضای باز می باشد. مراکز خرید Changi در نزدیکی این هتل واقع شده اندو پارک East Coast 15 دقیقه تا هتل فاصله دارد. اتاق های هتل مبله و دارای امکانات مدرن رفاهی هستند. میهمانان هتل می توانند از تمام امکانات رفاهی و تفریحی هتل مثل باشگاه ورزشی استفاده کنند. این هتل دارای رستوران و بار هم می باشد که در تمام روز سرویس ارائه می کنند. کارکنان این هتل به زبان چینی، مالایی، و انگلیسی صحبت می کنند.

برای رزرو هتل کاپری فراسر چانگی سیتی سنگاپور ، تور مالزی دریافت اطلاعات بیشتر همین حالا با ما تماس بگیرید. منتظر شنیدن صدای شما هستیم. سپید گشت ۸۸۸۰۸۱۱۸

هتل کاپری فراسر چانگی سیتی سنگاپور
هتل کاپری فراسر چانگی سیتی سنگاپور

امکانات هتل کاپری فراسر چانگی

استخر در فضای باز

امکانات تفریحی: باشگاه ورزشی

غذاونوشیدنی: رستوران، بار

اینترنت: هتل دارای سرویس اینترنت می باشد.

پارکینگ: هتل دارای پارکینگ می باشد و برای استفاده از پارکینگ باید هزینه اضافه پرداخت کرد.

خدمات: پذیرش 24 ساعته، آسانسور، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، روزنامه، سالن برگزاری جلسات، فکس و کپی، ترانسفر فرودگاهی، امکانات ویژه معلولین، رختشورخانه

هتل کاپری فراسر چانگی سیتی سنگاپور
هتل کاپری فراسر چانگی سیتی سنگاپور

قوانین هتل کاپری فراسر چانگی سیتی سنگاپور

ساعت تحویل اتاق به گردشگران: از 14:00

ساعت تخلیه اتاق توسط گردشگران: تا 12:00

هزینه کنسل کردن اتاق ها: هزینه کنسل کردن اتاق با توجه به نوع اتاق رزرو شده تفاوت دارد.

کودکان و تخت اضافه: برای کودکان زیر 12 سال می توان بدون پرداخت هزینه از تخت های موجود در اتاق استفاده کرد. برای کودکان زیر 2 سال می توان بدون پرداخت هزینه از تخت مخصوص کودکان استفاده کرد. هزینه استفاده از تخت اضافه برای هر شب 59 دلار سنگاپور می باشد. در هر اتاق فقط امکان وجود یک تخت اضافه وجود دارد.

میهمانان هتل نمی توانند حیوانات خود را وارد هتل کنند.

این هتل درقلب مرکز تجاری Changi واقع شده و تا فرودگاه بین المللی Changi 5 دقیقه فاصله دارد. هتل دارای سرویس اینترنت بی سیم، ترانسفر فرودگاهی و استخر در فضای باز می باشد. مراکز خرید Changi در نزدیکی این هتل واقع شده اندو پارک East Coast 15 دقیقه تا هتل فاصله دارد. اتاق های هتل مبله و دارای امکانات مدرن رفاهی هستند. میهمانان هتل می توانند از تمام امکانات رفاهی و تفریحی هتل مثل باشگاه ورزشی استفاده کنند. این هتل دارای رستوران و بار هم می باشد که در تمام روز سرویس ارائه می کنند. کارکنان این هتل به زبان چینی، مالایی، و انگلیسی صحبت می کنند.

برای مشاهده سایر هتل های سنگاپور و هتل های چهار ستاره سنگاپور کلیک بفرمایید.

منبع

هتل کاپری فراسر چانگی سیتی سنگاپور

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۴ ، ۱۸:۵۷
ندا احمدی