تور تایلند

تور تایلند | تور ارزان تایلند | رزرو هتل تایلند 88808118

تور تایلند

تور تایلند | تور ارزان تایلند | رزرو هتل تایلند 88808118

آب و هوا و جغرافیا لهستان

يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۳۱ ب.ظ

آب و هوا و جغرافیا لهستان

لهستان دارای تابستان هایی گرم، پاییزی آفتای و زمستانی سرد می باشد. معمولا در زمستان ( اواسط دسامبر تا آوریل) برف کوهستان مناطق کوهستانی این کشور را می پوشاند و معمولا در طول سال بارش باران در این کشور رخ می دهد. بهترین زمان برای سفر به این کشور اواخر بهار تا اوابل تابستان است. ( می تا ژوئن) اواخر تابستان تا وایل پاییز هم زمان مناسبی برای بازدید از این کشور می باشد.( سپتامبر تا اکتبر) در این بازه های زمانی لهستان هوایی گرم و مطبوع دارد.

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی در خصوص سفر به لهستان  با ما تماس بگیرید. آژانس مسافرتی سپید گشت

آب و هوا و جغرافیا لهستان
آب و هوا و جغرافیا لهستان

جغرافیا

لهستان از شرق و شمال شرق با بلاروس، لیتوانی و اکراین و از جنوب با جمهوری چک و اسلوواکی و از غرب با آلمان هم مرز است. دریاب بالتیک در سمت شمال این کشور واقع شده است. سواحل شنی و صخره های دریای بالتیک حدودا 525 متر می باشند. بین Gdańsk و شهر Szczecin در غرب شهر های ساحلی زیادی واقع شده اند که دارای سواحل زیبا و بکری می باشند. لهستان شمالی دارای رودخانه و جزایر زیبایی می باشد که توسط کانال هایی به هم متصل شده اند. رودخانه ی Masurian در شال شرق این کشور می باشد و هم چنین رودخانه ی Hańcza که عمیق ترین رودخانه ی این کشور است. Vistual بلندترین رودخانه ی این کشور است. (1,090 کیلومتر) که از کوهستان Tatra به دریای بالتیک می ریزد.
کوهستات Tatra در مرز با جمهوری چک واقع شده و لهستان را از از اسلوواکی جدا می کند. این کشور دارای پارک های ملی بسیاری می باشد که در حدود 3,200 کیلومتر مربع وسعت دارند. قدیمی ترین آن ها پارک ملی Białowieża است که در مرز با بلاروس واقع شده. گونه های مختلفیاز قبیل خرس های قهوه ای، گرگ و اسب های وحشی در این پارک های ملی زندگی می کنند.

آب و هوا و جغرافیا لهستان
آب و هوا و جغرافیا لهستان

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی در خصوص سفر به لهستان با ما تماس بگیرید. آژانس مسافرتی سپید گشت

منبع: آب و هوا و جغرافیا لهستان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۵
ندا احمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی