تور تایلند

تور تایلند | تور ارزان تایلند | رزرو هتل تایلند 88808118

تور تایلند

تور تایلند | تور ارزان تایلند | رزرو هتل تایلند 88808118

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۱۴ ب.ظ

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

هتل تایتانیک پورت باقرکوی Titanic Port Bakirkoy Hotel جز هتل های ۵ ستاره استانبول است. با اقامت در این هتل همچون سلبریتی ها و افراد مشهور از امکانات در سطح بالای جهانی استفاده کنید. هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول تا فرودگاه آتاتورک ۸ کیلومتر فاصله دارد و در نزدیکی مراکز خرید استانبول ، نظیر Capacity و Carousel در منطقه ی باقرکوی می باشد. این هتل ۵ ستاره دارای امکانات آبگرم و آب درمانی می باشد. اتاق های بزرگ و مدرن این هتل مشرف به دریای مرمره و خلیج Atakoy هستند. اتاق ها با آثار هنری چوبی از هنرمندان داخلی تزیین شده اند. تمام اتاق ها دارای حمام هایی لوکس مرمری هستند. در رستوران Alesta هتل غذاهای سنتی ترکی سرو می شود. در کافه رستوران هم در کنار پخش موسیقی شیرینی ها و کیک های ایتالیایی سرو می شود. در بار Compass می توان مناظر زیبایی از افق استانبول را تماشا کرد. همانطور که گفته شد هتل دارای امکانات آبگرم و آب درمانی و همچنین اتاق ماساژ می باشد. هتل دارای استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی مجهز و حمام ترکی و سونا هم می باشد. باقرکوی یک محل اقامت عالی برای کسانی است که به غذا ها و تاریخ ترکیه علاقه دارند.

برای رزرو هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول و کسب اطلاعات بیشتر در مورد تور استانبول و تور ترکیه با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. کارشناسان ما با لبخند پاسخگوی شما عزیزان هستند.

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

کارکنان هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول در تلاشند تا با ارائه بهترین امکانات و خدمات اقامتی فراموش نشدنی در این هتل برای گردشگران رقم بزنند. از بین امکانات برتر هتل می توان به پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات ویژه معلولین، پارکینگ و سرویس اتاق ها اشاره کرد. در طول مدت اقامتتان می توانید از امکانات درجه یک این هتل لذت ببرید. اتاق ها مجهز به سیستم تهویه، دارای بار و میز کار و تلفن هستند. میهمانان هتل می توانند برای استراحت و آرامش بعد از یک روز طولانی به استخر و سونای هتل بروند و یا از باشگاه ورزشی هتل استفادکنند. این هتل یک انتخاب عالی برای اقامت در استانبول و داشتن تعطیلاتی فراموش نشدنی است.

دیگر هتل های استانبول را در این لینک مشاهده کنید.

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

امکانات هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

  • امکانات تفریحی در فضای باز : تراس
  • امکانات تفریحی: سونا، باشگاه ورزشی، آبگرم، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر پوشیده
  • غذا و نوشیدنی: رستوران ، امکان صرف صبحانه در اتاق، رستوران با منوی باز
  • اینترنت : هتل دارای سرویس اینترنت رایگان می باشد.
  • پارکینگ: استفاده از پارکینگ هتل رایگان است و نیازی به رزرو ندارد.
  • خدمات: سرویس اتاق ها، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافخانه، میز تور، خدمات بلیط، دربان، حمل چمدان ها ، رختشورخانه، اتوشویی، پرستار بچه، سالن کنفرانس، مرکز تجاری، فکس و کپی، سالن زیبایی، اتاق های وی آی پی، آسانسور، سیستم گرمایشی، اتاق هایی که سیگار کشیدن در آن ها ممنوع است، امکانات ویژه معلولین
هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

اطلاعات مهم در خصوص رزرو هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

ساعت تحویل اتاق : ۱۴:۰۰
ساعت تخلیه اتاق ها : ۱۲:۰۰
کودکان و تخت اضافه : استفاده از تخت های موجود در اتاق برای کودکان زیر ۶ سال رایگان است . هزینه استفاده از تخت اضافه برای هر شب ۳۰ یور می باشد. استفاده از تخت اضافه برای کودکان ۷ تا ۱۲ سال ۱۷ یورو می باشد. هزینه استفاده از تخت مخصوص کودک برای کودکان زیر ۲ سال رایگان است. استفاده از تخت های موجود در اتاق برای یک کودک اضافه زیر ۶ سال برای هر شب ۲۰ یورو هزینه دارد. در هر اتاق امکان وجود یک تخت اضافه / تخت مخصوص کودک وجود دارد. هزینه های اضافه با هزینه کلی محسوب نمی شوند و باید به طور جداگانه پرداخت شوند.
میهمانان هتل نمی توانند حیوانات خود را وارد هتل کنند.
رزرو بیش از ۹ اتاق دارای قوانین خاص خود می باشد و ممکن است امکانات بیشتری اعمال شود.
تمامی اطلاعات این هتل از دو وب سایت معتبر Booking و Agoda جمع آوری و تقدیم شما عزیزان شده است.

منبع

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

آدرس و تلفن هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

  • Address: Fişekhane Cd. No:3, 34140, Turkey
  • Phone:+90 212 413 7000
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۳
ندا احمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی