تور تایلند

تور تایلند | تور ارزان تایلند | رزرو هتل تایلند 88808118

تور تایلند

تور تایلند | تور ارزان تایلند | رزرو هتل تایلند 88808118

تاریخچه استرالیا

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۱۳ ب.ظ

تاریخچه استرالیا

کاشفان اروپایی متعددی به استرالیا آمده اند. یک مرد هلندی به نام Willem Janszoon اولین خارجی بود که در سال 1606 در خاک استرالیا فرود آمد. معروف ترین این کاشفان Abel Tasman هلندی بود که که در سال 1642 برای اولین بار جزیره ی بزرگ سواحل جنوبی استرالیا را کشف کرد. نام امروزی این جزیره Tasmania. است.کاپیتان James Cook در سال 1770 در حخلیج Botany فرود آمد و سرنوشت این سرزمین رابرای همیشه تغییر داد. زمانی که او و مردانش وارد خاک استرالیا شدند ، با یک شیوه ی زندگی بومی که به 40000 سال پیش باز می گشت مواجه شدند. Arthur Phillipاولین فرمانداری بود که دستور به ایجاد روابط مثبت با مردم محلی داد. اگر چه با وجود کینه توزی ها و سوظن هااین بیش از حد خوش بینانه بود. اولین مهاجران اروپایی با بی رحمی با این جمعیت بومی رفتار می کردند که باعث سیاست های نژادپرستانه و بی رحمانه از طرف دولت های دیگر شد. هنوز هم تنش هایی بین استرالیا و حافظان شیوه ی زندگی بومی وجود دارد.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان درباره استرالیا ، تور اروپا با ما تماس حاصل فرمائید. ما با لبخند پاسخگو شما عزیزان هستیم.سپید گشت  ۸۸۸۰۸۱۱۸

تاریخچه استرالیا
تاریخچه استرالیا

بعد از ورود کاپیتان کوک استرالیا مستعمره ی بریتانیا شد . در ان زمان مهاجران و گردشگرانی هم از اروپا به این کشور آمدند واسترالیا وارد دوران طلایی دهه 1850 شد. اقتصاد رشد کرد. تقریبا در سال 1880 دیگر تمام مردم استرالیت دراسترالیا متولد و بزرگ می شدند و این خود منجر به ایجاد یک حس ملی گرایی می شد.استرالیا تحت تاثیر جنگ جهانی و همچنین رکود اقتصادی بوده است اما همچنان به رشد و توسعه خود ادامه داده است. وضع حقوق مدنی و مجموعه ای از اصلاحات اقتصادی همه به رشد این کشور به عنوان یک قدرت بین المللی و داخلی کمک کرد. در سال 2008 نخست وزیر رسما از بومی ها به خاط درد و رنج گذشته عذرخواهی کرد و این باعث آشتی نژادی شد.

تاریخچه استرالیا
تاریخچه استرالیا

استرالیا یک سلطنت مشروطه دارد. ملکه الیزابت دوم پادشاه فعلی این کشور است. در سال 2010 برای اولین بار یک زن نخست وزیر این کشور شد. جولیا گلارد به پیروزی حزب کارگر در انتخابات کمک کرد.

فرهنگ استرالیا

مذهب، 27% از مردم استرالیا کاتولیک رومی و 21% از ان ها پروتستان هستند. اقلیت هایی هم از مذاهب دیگر در این کشور زندگی می کنند.

کنوانسیون های اجتماعی، معمولا هنگام ملاقات با شخصی دست دادن معمول و رایج است. در جلسات اداری و مناسبت های خاص و رستوران های خاص باید حتما لباس رسمی پوشید. سیگار کشیدن در بیشتر رستوران ها ممنوع است.

تاریخچه استرالیا
تاریخچه استرالیا

زبان،  زبان رسمی در این کشور انگلیسی است. زبان های دیگری هم مثل ایتالیایی و آلمانی و ویتنامی و چینی در مناطق بومی صحبت می شود.

منبع

تاریخچه استرالیا

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید.جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان درباره استرالیا، تور اروپا با ما تماس حاصل فرمائید. ما با لبخند پاسخگو شما عزیزان هستیم.سپید گشت  ۸۸۸۰۸۱۱۸

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۸
ندا احمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی